Veel gestelde vragen

Ik heb een kortingscode, hoe voeg ik deze toe?

Het invoeren van een code gaat als volgt: zet de gewenste artikelen in je winkelmandje, en ga naar het winkelmandje toe. Onder het onderste artikel vind je het woordje aktiecode. Klik erop, en er verschijnt een venster waar de code kan worden ingevoerd. De korting wordt dan direct verrekend. Het is niet mogelijk om meer dan 1 code per bestelling toe te voegen.

 

Ik wil iets retourneren, hoe gaat dit?

Als je hebt besteld terwijl je bent ingelogd, kun je op www.sans-online.nl/retour/ je retourformulier downloaden en printen. Als je je bestelling hebt geplaatst zonder account, kun je het meegeleverde factuur gebruiken. Voeg deze dan toe aan het pakket. Je mag dan het pakket sluiten met de sluitstrip, en het pakket aanbieden bij een DHL servicepunt.

https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints

Je hoeft aan de buitenkant van het pakket niets toe te voegen, geef bij het DHL servicepunt aan dat het gaat om een retourzending voor Sans online, dan gaat het pakket gratis naar ons retour.

 

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten na een retourzending?

Een retourzending doet er ongeveer 4 a 5 werkdagen over om bij ons te komen, gerekend vanaf het moment dat je het pakket inlevert bij het DHL servicepunt. Zodra het pakket binnenkomt wordt het dezelfde dag verwerkt, je krijgt dan ook een e-mail met informatie over je terugbetaling.

 

Ik heb een klacht over een artikel dat ik online heb aangeschaft.

Dan mag je een e-mail sturen naar info@sans-online.nl met een foto van je klacht, het ordernummer en een korte toelichting. Je klacht wordt dan behandeld.

 

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ik wil graag een andere maat of kleur ontvangen. Hoe ruil ik dit om?

Wij werken helaas niet met omruiling. Je kunt het artikel dat niet past of niet naar wens is, gewoon retourneren. Je moet zelf even een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste maat of kleur.